something ? ?


Assalammualaikum all ^^

Haii , whatchu doing ? hee , aku sekarang nie happy sangat , tak tahu lah kenapa ? ? huhu , maybe aku sekarang dah berteman , yess itu lah jawapannye yang kita cari sebernanye , 10 mark for you ayu ! hahaha , walaupun kita orang jauh , tapi dekat di hati tau tau , hee , gedik sekejap , aku bersyukur aku dapat dia , aku berjanji dekat diri aku , aku akan jage dia sebaik mungkin aku tak sanggup kehilangan dia ! aku dah mula sayangg kan dia sangat ! hehehe , peace ^^v

sekarang nie aku rasa pada diri aku banyak perubahan yang berlaku , sejak dia muncul dalam hidup aku ! aku sekarang berlajar untuk setia dan memahami diri dia , aku terima dia seadanye , tak kisah lah dia apa ke ? aku tetap sayangg kan dia and aku redha , mungkin ape yang berlaku sekarang nie ada hikmah sebaliknye , right ? yang penting dia layan aku dengan baik , aku hope hubungan aku dgn dia mcm nie sampai bila-2 , AMIN ! 

ok lah , aku nak cerita nie jea hari nie , hehe , thankz for reading , take care , ily <3

No comments:

Post a Comment